Att bli känd - Del 1

Att bli känd

Folk försöker att vara något, vilket de flesta inte är, snarare oansenlig materia som ibland rör på sig vars existens är en illusion man själv har skapat. Men människor kan fortfarande erinra sig om dina bragder så du blir en celebritet utan dess like. Jag förklarar på olika sätt hur när jag känner för det.

Steg 1 - Mörda järnet
En ganska härförleden incident var när en random matade skott i ett köpcentrum och mördade 9 personer för han nyligen blivit sparkad från McDonalds, eller, det var antagligen då alla ankor försökt gå över gatan men blivit överkörda. D.v.s. sista droppen.
Men när är det time för dig att agera? Du får helt enkelt lita på din magkänsla när, var och hur du ska gå till väga för att uppnå kändisskap. Det finns lite olika sätt att göra nu, exempelvis som en skön asian boy gjorde: Han lyckades tillskansa sig lite handgranater och vapen på polisstationen, där han även jobbade, och gick bärsärkagång på byn. Understundom gick han rakt in i huset och sköt ner en familj och vidare till nästa hem. Ibland orkade han inte knacka dörr utan bara tjippade in en handgranat genom fönstret, jävla lallare alltså
  Jag skulle använda mig av något mer barbariskt och gå till världshistorien, en påle av silver som man dödade vampyrer med förut skulle vara schangdobelt och jag skulle få mitt pseudonym, nom de plume, Silvermannen. Sedan skulle jag bjuda in folk på fest för att hugga ihjäl hela bunten. DÅ skulle jag bli känd iaf. Hur skulle du gå till väga?

Uppskatta mig!
V


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vill du få gratis biobiljetter direkt ner i brevlådan? Tveka då inte att bli medlem och du får 50 poäng att börja med. =)



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=45522

Ha en bra dag. =)

2008-08-17 @ 18:37:26
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0